Social Icons

niedziela, 24 marca 2013

Powrót do przeszłości: Promo CM Punk'a podczas RAW 27.06.11

http://voiceofvaleri.com/wp-content/uploads/2011/07/Untitled-135.jpg 
Podczas starcia WWE Championa John'a Ceny z R- Truth'em w Non-Title Tables match'u z CM Punk w koszulce Stone Cold'a Steve Austin'a wszedł na arenę i przyczynił się do zwycięstwa rywala mistrza Cenatio, po czym wziął mikrofon, usiadł na backstage'u i wygłosił swe promo skierowane do John'a Ceny jak i WWE Universe:

http://andrew.86productions.com/wp-content/blogs.dir/3/files/2011/06/vlcsnap-2011-06-28-22h33m43s195.png
"Nienawidzę jak ludzie uważają, że to Ty jesteś najlepszy na świecie. Jednak jest inaczej to ja- CM Punk jestem najlepszym wrestlerem na świecie. Jedyne w czym jesteś ode mnie lepszy to w podlizywaniu się Vince'owi. Jesteś tak dobry jak Dwayne, ups, chyba złamałem zasady. Jestem... najlepszym... wrestlerem... na świecie... Byłem najlepszy od dnia, kiedy zadebiutowałem w tej organizacji, jednak wszyscy mnie nienawidzili. Widział we mnie coś tylko Paul Heyman, nikt nie chciał przyznać mu racji, jestem człowiekiem Heyman'a tak samo jak  Brock lesnar, który odszedł. Zrobię to samo, ale różnica będzie taka, że ja odejdę z pasem WWE. Od dawna już udowadniam Wam, że jestem najlepszy w ringu, przy mikrofonie, a nawet jako komentator. Nie ma lepszego ode mnie, jednak nie występuje w filmach, nie byłem też na plakacie WrestleManii. The Rock znajdzie się w Main Evencie podczas WrestleManii, ten fakt sprawia, że robi mi się nie dobrze. Wy, Ci którzy teraz mnie oklaskujecie, to przez Was chce odejść, chcecie moich autografów, a potem je sprzedajecie. 17 lipca, 2011 odejdę z pasem mistrzowskim WWE i będę go bronił w New Japan Pro Wrestling,  a może powrócę do Ring of Honor. Cześć Colt Cabana- jak się masz ? Wokół Vince'a kręcą się sami fałszywi ludzie jak John Laurinaitis, którzy będą mu potakiwać i mówić, co będzie chciał usłyszeć. Może po jego odejściu coś się zmieni, choć organizację przejmie jego córka i zięć. Powiem Wam coś jeszcze o Vince, ostatnio robiliśmy kampanię na temat znęcania się nad młodszymi..."
http://www.wwe.com/f/video/thumb/2012/03/20110627_pipebomb.jpg
 Nagle mikrofon zostaje wyłączony, co nie pozwala Brooks'owi kontynuować proma, krzyczy on do kamery i pokazuje do siebie.

5 komentarzy:

  1. nie czepiaj się go pisał na szybkiego ;)

    a do pracy : bardzo dobre przypomnienie i ogólnie dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mi ktoś w końcu powie czemu CM Punk wtedy wyszedł w koszulce Stone Cold'a? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie zabrakło koszulki Nexus lub coś się z nią stało, więc CM Punk założył koszulkę SCSA, którą zapewne miał w pobliżu.

      Usuń

http://oi58.tinypic.com/2eeyebq.jpg