Social Icons

piątek, 9 maja 2014

Była dziewczyna CM Punka o jego sławie

http://cs403927.vk.me/v403927929/51f0/k2yCNgaTugc.jpg 
 Natalie Slater, była dziewczyna CM Punka, a także jego bliska przyjaciółka w rozmowie z Red Eye Chicago napisała - "Mój przyjaciel jest znany, i to jest do bani". Natalie pisze też:
"Mój przyjaciel nie może dojść do różnych obiektów. Nie może iść do Great America, sklepu lub centrum handlowego, gdziekolwiek. Minęło dużo czasu odkąd widziałam, aby udało mu się wyjść z restauracji bez robienia sobie fanami z pobliskiego stołu zdjęcia na Instagrama. Gdy ludzie na lotnisku nie otrzymają od niego autografu tweetują z agresją. Mój przyjaciel jest znany, i to jest do bani".

 Natalie Slater wypowiedziała się na temat zbierania się tłumów wokół Phila Brooksa:
"Teraz, od niedawana jest emerytowanym siedmiokrotnym mistrzem świata, ale także jednym z najbardziej odizolowanych ludzi, których kiedykolwiek znałam. Kilka tygodni temu zauważył młodego fana, który wraz z mamą wkładał do jego skrzynki pocztowej wielkanocne słodycze. Tuż przed tym, CM Punk wyszedł przez tylne drzwi, aby wyrzucić śmieci, a w alei zastał koczujących kilka godzin fanów, którzy czekali, aby go zobaczyć."

Natalie przyznała, że potajemnie jest zadowolona, że to on, a nie ona.

2 komentarze:

  1. sława sławą, ale widzę, że tam u Punka na osiedlu to grubo XDD

    OdpowiedzUsuń

http://oi58.tinypic.com/2eeyebq.jpg