Social Icons

piątek, 11 lipca 2014

Powrót do przeszłości: RAW 11.07.11

http://www.wwe.com/f/styles/photo_large/public/photo/image/2011/07/RAW_946_Photo_010.jpg 
Aby przeczytać raport kliknij "Czytaj więcej".

 3 lata temu odbyło się ostatnie RAW przed Money in the Bank 2011, na którym to CM Punk odebrał tytuł mistrzowski Johnowi Cenie, zostając po raz pierwszy w swojej karierze WWE Championem. Na RAW doszło do konfrontacji CM Punka z Johnem Ceną, a także negocjacji w sprawie jego kontraktu z WWE:

 RAW w rodzinnym mieście Johna Ceny, Bostonie rozpoczyna CM Punk! Wchodzi on na arenę w megafonem.

Segment CM Punk & John Cena

CM Punk: "Czy przykułem Waszą uwagę? Jeżeli nie widzieliście show z zeszłego tygodnia (nie obwiniam Was za to, bo w końcu na nim nie wystąpiłem), zostałem zawieszony przez Vince'a K. McMahona. Zostałem zawieszony, ponieważ wpadłem w kłopoty przez rzeczy, które powiedziałem jeszcze tydzień wcześniej. Nie wpadłem w kłopoty, ponieważ ogłosiłem, że mój kontrakt z World Wrestling Entertainment kończy się 17 lipca. Nie wpadłem w nie też dlatego, że powiedziałem, że pokonam Johna Cenę na Money in the Bank. Odejdę też z pasem federacji sprawiając, że każdy przyszły posiadacz tego pasa będzie nieistotny. Nie wpadłem też w kłopoty ze względu na wers z Vince'm McMahonem, Stephanie i Triple H'em. Ogółem wpadłem w kłopoty, ponieważ mam na tyle odwagi i jaj, żeby mówić o rzeczach, o których niektórzy boją się nawet wspomnieć. Dzisiaj nie jestem tylko przywrócony do pracy, nie tylko moja walka z Ceną powróciła do karty gali Money in the Bank... przyniosłem także rekwizyt na wypadek, gdyby ponownie wyłączyli mi mikrofon. Vince McMahon chce mnie zakontraktować z WWE. Nagle Vince chce mi dać to, czego chciałem. Jednak tym, co chce mieć jest ten mały mikrofon. To jest moc. To jest głos i moc. W rękach innych ludzi to zwykły mikrofon, zaś w moich rękach to tykająca bomba, co zresztą pokazałem 2 tygodnie temu. Vince widzi mnie takim, jakim jestem. Tzn. najgorętszym towarem w tym biznesie. Zauważył to. WWE stało się istotne społecznie. Nie mówię w tej chwili o Was. Niezbyt się zaliczacie, mowa o prawdziwym świecie. WWE jest teraz na całym YouTube. Jestem YouTube'ową sensacją. ESPN robi wszystko, abym u nich wystąpił. Ludzie Jimmy'ego Kimmela także proszą o spotkanie. I nagle Vince chce mi dać tyle rzeczy w WWE. Gdyby traktował mnie tak 5 lat temu nie miałbym teraz tylu rzeczy do powiedzenia. Wiem jak Vince załatwia interesy. Zapewne tu wyjdzie i będzie chciał, abyśmy załatwili to "oko w oko" w jego biurze. Lubi on jeszcze robić nowe rzeczy. Będziemy mieli pierwsze w historii negocjacje kontraktu na żywo w tym oto ringu! Może będzie musiał dołączyć do klubu zwanym "Klubem lizodupów CM Punka"."

Rozbrzmiewa muzyka Johna Ceny!

John Cena: "Wyłączcie tę muzykę! Śmiało mów, co chciałeś powiedzieć."
CM Punk: "Hej, to John Cena! Dziękuję Ci. Dziękuję za przywrócenie mnie do pracy, której nawet nie chciałem. Dziękuję też za danie tego, co chciałem. Na Money in the Bank nie tylko wygram ten pas, ale być może zmienię jego wygląd. Zdobędę pas i odejdę z WWE. Zabawną rzeczą jest jednak to, że masz zostać zwolniony? Let's go, Cena. Let's go do Chicago, gdzie odbiorę Ci tytuł. Jednak nie martw się o zwolnienie. Kilka miesięcy też zostałeś zwolniony - na siedem dni.
John Cena: "Skończyłeś?"
CM Punk: "Prawdopodobnie tak, ale może Ty chcesz coś powiedzieć? Mam megafon..."
John Cena: "Przez trzy tygodnie słuchaliśmy jak to nie zdobędziesz pasa na Money in the Bank w Chicago. Będziesz musiał, jednak mnie pokonać, aby tego dokonać. Zachowujesz się jakbym był jakimś zwyczajnym popychadłem. Jednak mam dla Ciebie wiadomość - nie jestem nim. Wiem dlaczego tak myślisz. Siedziałeś na rampie i mówiłeś, że jesteś najlepszym wrestlerem w tej organizacji, kiedy ja byłem znokautowany."
CM Punk: "Jestem najlepszym wrestlerem na świecie."
John Cena: "Ja jestem najlepszy, ponieważ mam to (John wnosi pas WWE). Zapracowałem na to. Twoim zdaniem jesteś najlepszym wrestlerem na świecie. Gratulację za sposób myślenia. Dużo ludzi tak myślało. Dużo ludzi, takich jak Triple H, John Layfield, Edge, Batista, Randy Orton, Kurt Angle, Shawn Michaels. Nawet świętej pamięci Eddie Guerrero. Każdy z nich myślał, że "dzieciak sobie z nimi nie poradzi". Nie obchodzi mnie to czy masz mikrofon, czy megafon. A także to czy zostajesz, czy odchodzisz z WWE. Nie interesuje mnie także to czy Vince McMahon chce mnie zwolnić, czy kłamie. Jadę do Chicago, aby skopać Ci tyłek."

Przyszedł e-mail od GM'a RAW! Michael Cole czyta, że dojdzie do negocjacji w sprawie kontraktu z CM Punka!

http://www.wwe.com/f/styles/photo_large/public/photo/image/2011/07/RAW_946_Photo_108.jpg
Negocjacje Vince'a z CM Punkiem
 Na koniec gali odbyły się właśnie negocjacje. Podczas wymiany zdań pomiędzy Philem a Vincem, do ringu wkroczył John Cena. John w pewnej chwili uderzył CM Punka, który wyszedł z ringu i podarł kontrakt, a następnie pokazał "You can't see me".


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prowadzę teraz bloga o Sethie Rollinsie, na który serdecznie zapraszam. ;)
http://sethrollins-fans.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Aż się łezka kręci w oku, kiedy się to tak czyta i jednocześnie wie, że go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2011 - jedne z najlepszych czasów w WWE (przynajmniej z tych, co oglądałem).

      Usuń
  2. No masz racje

    OdpowiedzUsuń

http://oi58.tinypic.com/2eeyebq.jpg